Thursday, July 12, 2012

For my Bff

tetiba rindu lak kat member2 dulu...bergurau same2...banyak sangat kenangan yang x boleh nak dilupakan..rindu zaman giler2 ...rase free untuk buat ape saje yang kita inginkan plus ramai kawan yang giler jugak...haha tibe2 nak balik pada masa dahulu boleh ke x erk...kat teknik macam aq da bwat yang buat aq xlupa bile da jupe balik ada yang berubah ..da lama x bersua mukew an..sume chubby comei jup aq tgok plus ramai ag budak2 yang skema2 da jadi laen aq tgokk..plus tetiba tegor aq...konpius aq padahal orang yang rapat ngan tah hilang kemana..nak je aq delete member camtu..a.a.k (ada aq kesah) trade mark mak jemah...haha..budak2 plkn pulak yang paling aq rapat giler padahal 3 bulan jup...tapi rase macam adek beradik dah ngan dorang tuh....rindu my bff...plus cik hanan, scham n qila...heee..<3..<3

Wednesday, July 11, 2012

gereja terbesar di Asia Tenggara

skang macam2 hal ...aq pown rase terpanggil tuk menyampaikan maklumat ketidak setujunya aq apabila Malaysia sebuah negara Islam ada sebuah gereja terbesar di Asia Tenggara ...Agama Islam adalah agama rasmi di malaysia...penduduk malaysia yang menganut Agama Islam lebih ramai ....sekarang aktiviti memurtadkan islam semakin berleluasa .Oleh itu, berwaspada...dunia di akhir zaman ...lagi banyak dugaan..., motivasi diri dari semasa ke semasa dan baiki diri untuk jadi yang terbaik....aq bukanlah seorang yang baik tapi cuba untuk jadi yang terbaik dan ingat bukan hanya mengejar dunia yang sementara tapi akhirat yang kekal abadi..(semoga dijauhi dari keluarga, kawan ,jiran, dan semua muslim dari aktiviti murtad nie)...amiin..

Friday, June 1, 2012

its ur decisionss...

kadang2 kata owang yang lebih tua (ayah n ibu)  mesti kena dengar bile da alami masalah hanya satu tempat yang kite akan cari balik iaitu parents kite an....semua yang berlaku menjadi pengajaran kepada budak tue....

budak tue abg sye la...nak keje sebagai kalasi kapal ...baru sebulan da nak balik coz hidup dikapal yang berbeza ...wang bukan segalanya ...keselesaan dan nyawa lebih penting ...mungkin ada hikmahnya ..
pelbagai pengalaman yang dia hadapi ....kapal kecil untuk melawan ombak...tidur bagai papan jongkit...haha
sian kat die...mabuk laut...bersyukurnye die sesampai di rumah...pandai abang aq bersyukur rupenye...pape pown bagus la abang aq da balik ada geng...hehe..

best lak lagu nie ...aq peminat sofaz gak...heeeee